top of page
  • תמונת הסופר/תקורלי

הקובץ הוקטורי - מה זה אומר בכלל?

עודכן: 29 בספט׳ 2021

כל מעצב - מתחיל או ותיק - צריך לדעת להכיר את המושג הזה.

במיוחד אם אתם מתעניינים בתחום או שרק עכשיו התחלתם לימודי עיצוב גרפי חשוב שתדעו - תוכנת האילוסטרייטור היא אחת התוכנות היותר חשובות בשוק.

לפני שמתחילים - אם לא שמעתם על התוכנה הזו אתם מוזמנים לקרוא עליה בקישור הזה. קובץ וקטורי בנוי בתוכנת האילוסטרייטור המאפשרת למעצב לבנות את הקובץ שלו באיכות מאוד גבוהה, כזו שתאפשר לכם להשתמש לצור בעניין בלוגו לכל מה שירצה. הלקוח רוצה שלט לעסק? אולי פרסום בשלטי ענק? אין בעיה, עיצוב קובץ וקטורי זה הפתרון.


קובץ אשר נבנה בפוטושופ או בכל תוכנת עריכת תמונה אחרת בנוי על פיקסלים - נקודות קטנות מאוד הבונות את התמונה. כל תמונה בנויה בצורה הזו - בעזרת אלפי נקודות קטנות. התמונה, כמו הקובץ עצמו נבנים במימדים מסויימים, ואם תבחרו להגדיל את הקובץ לגודל של שלט חוצות יתכן מאוד שתהיו מוגבלים כי אם תגדילו את התמונה יותר מידי הפיקסלים יהיו ברורים ויהפכו את התמונה למטושטשת.


תוכנת האילוסטרייטור אינה בנויה מפיקסלים אלא מקווים ונקודות הנבנים ע"י חישוב מתמטי במחשב. בזכות זה הקווים לא יהיו מטושטשים בשום שלב, מה שהופך את תוכנת האילוסטרייטור לתוכנה אידיאלית עבור מעצבים גרפיים.


למעשה כל מעצב גרפי בעל ניסיון יגיד לך שהוא עובד עם 3 תוכנות עיקריות - הראשונה - פוטושופ - תוכנה לעריכת תמונה

השניה, אילוסטרייטור (תוכנה וקטורית לעיצוב)

ואינדיזיין (תוכנה וקטורית המתמקדת בעיצוב עם כמות דפים גדולה).


אי אפשר לעבוד רק עם אחת מהתוכנות כמעצב גרפי מקצועי.


אז אם אתם לא מכירים את המושג - אתם ממש חייבים לעצור הכל עכשיו ולהתחיל ללמוד, אולי אפילו לקחת קורס גרפיקה ממוחשבת אונליין או לימודי עיצוב גרפי אונליין - כשזה שמכיל לימודי אילוסטרייטור.


מעבר לאפשרויות המדהימות שיש בתוכנה הזו - אתם לא יכולים לקרוא לעצכמם "מעצבים מקצועיים" בלי לדעת לעבוד על התוכנה הזו.


מוזמנים להציץ גם כאן לקרוא על קורס אילוסטרייטור אונליין.

אז יאלה, רוצו ללמוד!



1,203 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page