top of page
  • תמונת הסופר/תקורלי

חדשות העיצוביסטים דצמבר 2019


היי עיצוביסטים, מה שלומכם היום?

הניוזלטר השני שלנו יוצא לדרך, שניה לפני שנגמרת השנה!

☁ אנחנו עוד רגע מתחילים את שנת 2020 וכמו כל שנה יש חברות שקובעות את הטרנדים הבאים, בתחילת החודש החליטה חברת פאנטון על צבע השנה לשנת 2020.

חברת פאנטון מובילה בעולם הצבע וקובעת טרנדים כבר שנים. הצבע עליו היא מחליטה תופס בכל התחומים, במיוחד בתחום העיצוב. זוכרים שלפני כמה שנים שהצבע הסגול הופיע בכל חנות אפשרית? זה כי סגול היה צבע השנה לשנות 2018.

אז, בצער רב אני נפרדת מצבע השנה של 2019, צבע קורל המהמם ומקבלת בברכה את צבע השנה של שנת 2020 - כחול קלאסי: צבע אמין, יציב ומקצועי.



השנה החדשה עדיין לא התחילה ואני כבר רואה מלא עיצובים עם הכחול הקלאסי! מבטיחה לכם שכבר בתחילת 2020 חצי מהבגדים יהיו על המדפים יהיו בצבע הזה. מה דעתכם? אתם רואים את עצמכם משתמשים בכחול הזה? ☁ ואם כבר דיברנו על צבעים - ראיתי לא פעם עיצובים שנראו לא טוב בעיקר בגלל בחירת הצבע. חשוב מאוד לשים לב להרמוניית צבעים, לגלגל הצבעים ולחוקי העיצוב. איזה צבעים עובדים יחד? איזה צבעים מחמיאים אחד לשני ואיזה לא? אתם מוזמנים לקרוא כאן על גלגל הצבעים ואולי זה יעשה לכם קצת סדר עם שילובי צבעים. ☁ אם מעניין אתכם מה צפוי להיות טרדני בעולם עיצובי הלוגו לשנת 2020 - הנה הסיכום:

  1. פשוט וטוב - לוגו פשוט ושטוח, בלי הרבה עומס בעיניים.

  2. לא מחפשים את המושלם - לוגו כולל איורים חופשיים, קריקטורות ודמויות שטוחות עם "שאריות צבע" וקווים חופשיים.

  3. לוגו מונפש, לוגו מונפש, לוגו מונפש! - אנימציות עדינות, בכל הצבעים, בשחור ולבן, עם הרבה משחקים של negative space.

  4. מלוגו בעיצוב שלטי ניאון ועד לוגו בפיקסל ארט - לוגואים בהשראת הצבעים, האלמנטים והפאנק של שנות ה-80.

  5. לוגואים פונטיים משולבים - שימוש ב-negative space כדי ליצור אלמנטים מעניינים בעזרת האות.

  6. לוגואים מצורות פשוטות - קווים נקיים, בלי הצללות ובלי מורכבות.

  7. לוגואים עם גראדיאנט - מעברי צבע חיים יצרו לוגו תוסס.

  8. הבטי בופ של הלוגואים - לא סתם לוגו רטרו, לוגו רטרו בסנגון שנות ה-30 - גוונים רגועים, מסגרות שחורות והרבה פרטים - הרטרו חוזר ובגדול!

  9. לוגואים מטאליים - גם השנה לוגו נוצץ נשאר בכותרות. זהב ושחור, מתכתי, מבריק ונוצץ. מי יכול להגיד "לא" לקלאסיקה?

  10. טיפוגרפיה זה שם המשחק - לוגו טיפוגרפי עם גופן מותאם אישית, משיכת אותיות, עיוות מילים, לוגו שלא תמצאו אצל אף אחד אחר



☁ ואם כבר דיברנו על טרנדים, חברת WIX (שהיא פרלטפורמה לעיצוב אתרים - חינמית וללא ספק מובילה בשוק) כבר מדברת על הטרדנים החמים שהיא צופה לשנה הקרובה ובהיותה חברה מובילה בתחום אני מתארת לי שהטרנדים האלו יכנסו במהלך השנה הקרובה, לא כולם ישארו איתנו לעוד שנים קדימה אבל אין ספק שנראה אתרים כאלו השנה, מבטיחה לסכם את זה לניוזלטר הבא!

☁ לא נשאיר אתכם לפתוח את השנה החדשה בלי איזה דיל שווה לרכישת תמונות ואלמנטים גרפיים - אז הנה ההמלצה שלנו - https://www.stockunlimited.com/, אתר שלדעתי סוגר פינה מבחינת מחיר ומבחינת התוכן. אני לא יכולה להגיד שזה המאגר הכי מדהים שקיים אבל בשביל 50$ ל-3 שנים? נשמע לי שווה. אני עשיתי את המנוי הזה לפני שנה ולא פעם הוא ממש סגר לי פינה. הנה הקישור לדיל: https://appsumo.com/stockunlimited-2019/ (ולא, אין לנו שום רווח מזה, בחיי!)

שלושה דברים אחרונים לפני שנסיים, כאן אתם צריכים לעזור לנו:

☁  אנחנו צריכים את הדעה שלכם, אנחנו רוצים לעשות וובינר חינמי בנושא תיק עבודות: מה זה אומר, למה צריך את זה, איך עושים את זה, מה זה מכיל ואיך זה עוזר לנו כמעצבים.

השאלה היא האם וובינר כזה יכול לעניין אתכם? 

אם כן -  מה השאלות שהכי מעניינות אתכם? על מה תרצו שנדבר שם?

☁  אנחנו שמחים לבשר שנפתחה ההרשמה לקורס עיצוב גרפי פלוס (קורס אונליין הכולל תעודה של משרד העבודה, מוזמנים לראות כאן את הסילבוס)ב-09.01.20 יתקיים ערב מבוא נוסף לכבוד פתיחת ההרשמה.

הנרשמים בערב המבוא יהנו מ-500 ש"ח הנחה!

אם תרצו להצטרף לערב המבוא - עדכנו אותנו במייל חוזר (ז'תומרת תכתבו "אני רוצה להצטרף לערב המבוא" או משו, העיקר שנבין אחד את השני).

☁  אם נהניתם מהניוזלטר השני שלנו נשמח לשמוע מה אהבתם ומה לא, כדי לשפר את הניוזלטר הבא.

אם יש דברים ספציפיים שתרצו לשמוע עליהם, דברים שתרצו שנעשה עליהם ביקורות או כל דבר אחר - כתבו לנו, כדי שזה יהיה הניוזלטר הכי שווה שתקבלו EVER!!

מוזמנים להצטרף לקהילה שלנו בפייסבוק - העיצוביסטים, נשמח לראות אתכם שם!

מחכה לשמוע מכם, קורלי

"חדשות העיצוביסט" מבית מכללת סטודיו קורלי



פסססט... אם עדיין לא הצטרפת לניוזלטר - זה הקישור להרשמה!


אגב, אם החלטתם שלא מתאים לכם לקבל את הניוזלטר הזה יותר -  No hard feelings - רק תכתבו "לא בא לי יותר, הסירו אותי"  ומיד נוציא אותך מהרשימה שלנו, ככה, בלי שום סצנות, מבטיחים :)

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page