top of page
  • תמונת הסופר/תקורלי

היכון, הכן > פרויקט גמר!!

עודכן: 13 באפר׳ 2020

הגיע הזמן להתחיל לעבוד על פרויקט הגמר וההגשה הסופית, אנחנו אומנם רק באמצע הקורס אבל בשביל ציון טוב צריך להכין עבודה מושקעת :)


אנחנו עובדים על הפרויקט במשך הקורס, אתם מקבלים פידבקים ומשפרים את העיצוב כל הזמן, בסיום הקורס תצטרכו "להגן" על הבחירות שלכם בפני בוחנת חיצונית שבאה לבדוק שאתם יודעים מה אתם עושים, שאתם מבינים את החומר ושהעיצובים שעשיתם נעשו בצורה מסודרת ומתוכננת ולא "במקרה".

אנחנו יודעים שזה יכול להיות מלחיץ אבל אם תעקבו אחרי ההוראות כאן ובטופס שתקבלו למייל תעברו את המבחן כמו גדולים.

וכן, אנחנו יודעים שזה גם מאוד מרגש, רק בואו נבדוק שיש את כל מה שצריך!


קודם כל, עברו על כל העבודות ובדקו שיש לכם הכל בצורה מסודרת, שכל עיצובים מעוצבים ברמה גבוהה ושכל עיצוב עבר את כל הביקורות של המרצה שלכם.


ההגשה מתחלקת ל-3:

פרויקט גמר, עיצוב אתר ותיק עבודות.

את הפירוט המלא תקבלו בקובץ PDF ישר למייל שלכם.


טיפים והערות:

  1. עשו לעצמכם צ'ק ליסט - רשימה ועברו לוודא שיש לכם הכל

  2. יש לסדר הכל בתיקיה בסיום הקורס, עד 3 ימים לפני ההגשה הסופית. הבוחנת מקבלת את הפרויקטים שלכם גם בדיסק-און-קי, מה שיעלה לתיקיה אחרי התאריך שיקבע פשוט לא יגיע לבוחנת וחבל

  3. הבוחנת רוצה לשמוע מכם למה בחרתם מה שבחרתם, היא רוצה לשמוע מה הסיבה לבחירת הצבע, הגופן והנושא בכלל, מעבר לעבודות אותן אתם מגישים - הכינו גם דף הסבר שעונה על כל השאלות שאצרף. וודאו שיש לכם תשובות לכל השאלות והראו ביטחון בבחירות ובתשובות. שאלות שהבוחנת עשויה לשאול: למה בחרת את הנושא הזה? למה בחרתם את הצבעים האלו? באיזו תוכנה השתמשתם? איך יצרתם את האלמנטים? למה בחרת את האלמנט הזה בלוגו? את השאלות המלאות תקבלו בקובץ PDF שישלח אליכם למייל. האם אתר מוכן? האם הוא מתאם לנייד? יש לוודא שהוא מוכן ועבר את הביקורת של המרצה.

  4. הדפסות לתיק העבודות: יש לוודא שהעיצוב הוא בגודל המקורי ככל האפשר, זה אומר שאם אתם שים שם כרטיס ביקור או גלויה - יש להשאיר אותם בגודל האמיתי שלהם, גם אם נשאר הרבה לבן מסביב. אם זה קובץ גדול יותר מגודל החוברת יש להקטין.

  5. ככל שתשימו יותר דברים בתיק העבודות, ככה הבוחנת תראה את היכולות שלכם ותעלה לכם את הציון. אם אתם רוצים להכין משהו מעבר למה שעשיתם בשיעורים - בשמחה, לא לשכוח להראות את זה למרצה שלכם לביקורת. אין להוסיף דברים לתיק העבודות בלי אישור של המרצה שלכם.

  6. עברו על כל העבודות, האם לדעתך הן טובות מספיק? האם עשיתם את הכי טוב שאתם יכולים? אם לא - זה הזמן לתקן.

יש לכם הרבה זמן עד ההגשה הסופית, תכננו את הזמן נכון כדי שתספיקו הכל.


ההגנה על הפרויקט היא הסיכום של כל הקורס שלנו, חגיגה של יצירה וסיבה להיות יצירתיים.

אל תדאגו יותר מידי, אל תהיו בלחץ. במקום לדאוג השקעו את הזמן הזה בלשפר את העבודות שלכם והגישו את הכי טוב שאתם יכולים.


המרצים שלכם כאן כדי לתת לכם מענה, עזרה ותמיכה.


מחכים לראות דברים יפים.

מכללת סטודיו קורלי

279 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page