top of page
  • תמונת הסופר/תקורלי

מי אמר ספר מותג ולא קיבל?

עודכן: 10 במרץ 2021

ספר מותג הוא קובץ אותו אנחנו, המעצבים, שולחים ללקוח בסיום העבודה על הלוגו או המיתוג כולו.

חשוב להבין שמיתוג עסקי כולל הרבה יותר מלוגו. כשמעצב ממתג לקוח הוא בונה שפה, עולם של הלקוח בלבד. עולם עיצובי בו ההתייחסות היא לכל פרט קטן בעיצוב, מהלוגו ועד הגופנים, מהאתר ועד כרטיסי הביקור.  ספר מיתוג הוא סוג של "ספר חוקים" כך שמי שישתמש במיתוג של הלקוח אחריכם, כל מעצב ובכל זמן, ישמור על אותה שפה ואותם חוקים ובכך המיתוג שלכם לא יפגע לעולם.

ספר מותג הוא ממש לא חובה וברוב הפעמים אין בו צורך, אך הוא יעיל מאוד.

מה ספר המותג יכלול:

את עיצוב הלוגו החדש של הלקוח במספר וריאציות - בד"כ את הלוגו המקורי, הלוגו בשחור לבן ואם יש צורך - את הלוגו בצבעים נוספים.

את הגופנים בהם השתמשנו בכל השפות.

את צבעי הלוגו השונים.

את הרקעים והטקסטורות לעיצוב, במידה וקיימים.

את עיצוב כרטיסי הביקור, עיצוב הניירת המשרדית ועיצוב הפולדרים.

את הגריד העיצובי עליו הלקוח יבסס את העיצובים הבאים.


את האלמטנים הגרפיים המתאימים לעיצוב.

את עיצוב האתר שלכם.

אפילו את סגנון הצילום שמתאים לשפה שלכם.


ועוד...

לא כל בעל עסק צריך ספר מותג. הוא מותאם בעיצוב לחברות גדולות בהם ישנם מספר מעצבים שונים וחשוב להם לשמור על כל הפרטים הכי מדוייקים.

​​​

רוצים לדעת איך לעצב לוגו? מוזמנים לקרוא כאן!

רוצים להיות מעצבי גרפיים? בואו ללמוד עיצוב גרפי בקישור הזה!

לימודי עיצוב גרפי - אם כבר ללמוד, אז אונליין!

133 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page