top of page
  • תמונת הסופר/תקורלי

מה זה בעצם לימודי עיצוב גרפי אונליין?

בואו נעשה סדר ונחלק את המושג ל2 - לימודים אונליין ולימודי עיצוב.

​לימודים אונליין - מה זה בעצם אומר? כמו שזה נשמע, לימודים אונליין הם לימודים בהם התלמיד מתחבר למערכת הלימוד שלנו דרך המחשב שלו, מהבית שלו. לימודי אונליין זה ללא ספק העתיד.

למה לבזבז זמן בנסיעות? לבזבז דלק וכסף? למה להגיע למכללה בגשם או בחמסין? למה לבזבז זמן על להחליט מה ללבוש? ואיזה באסה אם שכחתם משהו בבית? תצטרכו לחזור ולבזבז עוד זמן. אנחנו יודעים - היינו שם מספיק פעמים. אז עשו לעצמכם טובה - שבו בבית, תמצאו פינה שקטה, תכינו כוס קפה וקדימה, בואו נתחיל ללמוד. כן, זה באמת כזה פשוט.  המורה ישלח לכם קישור למערכת שלנו, תתחברו ותתחילו שיעור: שיעור אחד על אחד או שיעור קבוצתי.


החלק השני הם לימודי עיצוב גרפי. ולמה דווקא עיצוב גרפי? אם יש לכם חוש עיצובי, אם יש לכם אהבה לאסתטיקה ואם אתם מחפשים איך לבטא את זה ולהרוויח.


אם אתם עוצרים להעריך לוגו שבוצע בקפידה או הזמנה לאירוע שעשתה לכם נעים בלב ולא בגלל בעל השמחה. אם אתם עוצרים ליותר מדקה על כרטיס הביקור שקיבלתם ורואים כמה הוא באמת מגניב. אם אתם חושבים שאתם יכולתם לעשות טוב יותר - לימודי עיצוב גרפי זה בהחלט הכיוון הנכון בשבילכם.

זה עולם שלם ויש כל כך הרבה מה ללמוד - עיצוב כרטיסי ביקור, פליירים וניירת משרדית, עיצובי לוגו, חבילות מיתוג,

עיצוב אתרים, איור גרפי ועוד ועוד.


אז אנחנו מבינים שאתם אנשים עסוקים, כולנו כאלה.

אנחנו מבינים שזמן זה מצרך יקר ושתוך כדי הלימודים אתם צריכים גם לעבוד כדי לממן את עצמכם ובדיוק בגלל זה לימודי עיצוב גרפי אונליין זה הפתרון בשבילכם.

השילוב המושלם בין אדם עובד ללימודים מקצועיים.

אז קדימה, איזה קורס את/ה רוצה לקחת? לקורס פוטושופ אונליין לחצו פה: אני רוצה פוטושופ! לקורס אילוסטרייטור אונליין לחצו כאן: אני רוצה אילוסטרייטור! לקורס עיצוב גרפי לחצו כאן: אני רוצה להיות מעצב גרפי! לקורס עיצוב גרפי פלוס לחצו פה: אני רוצה להיות מעצב גרפי לדפוס ולאינטרנט! לקורס עיצוב גרפי לבעלי עסקים לחצו כאן: אני רוצה ללמוד לעצב פלייר לעסק!

לשאלות נוספות פשוט לחצו כאן

119 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page