top of page
  • תמונת הסופר/תקורלי

חדשות העיצוביסטים - אפריל 2020

עודכן: 28 באפר׳ 2020


היי עיצוביסטים, מה שלומכם היום?

גם החודש אנחנו מביאים לכם סיכומים ועדכונים חשובים!

☁  איך עבר אצלכם חג הפסח? החג היה שונה ללא ספק - חג בהסגר. בשנים האחרונות אני משתדלת למתג את שולחן החג, זה עושה לי נעים בעיניים ובלב וזה הופך את החג לעוד יותר מיוחד מבחינתי. זה הפך להרגל, זמן שאני מקדישה כדי ליצור בעצמי, בלי דרישות של לקוחות, בלי ביקורות וחוות דעת, רק אני והיצירתיות שלי. אז החלטתי להכין מיתוג, למרות שחגגנו רק בעלי, אבא שלי ואני ולמרות שבכלל לא הדפסתי כלום אבל רציתי להמשיך את המסורת הנחמדה הזו. אז קבלו הצצה למיתוג שהכנתי לחג פסח 2020! ☁ בהלת הקורונה עוד איתנו, אז מה לעשות עכשיו? קודם כל - תשמרו על עצמכם. הבריאות היא לפני הכל, אם אתם לא חייבים - אל תצאו. מה שכן, נצלו את הזמן בבית - אם אתם שכירים זה הזמן לעבוד על תיק העבודות, לאתגר את עצמכם, ללמוד משהו חדש, אם אתם עצמאיים זה ה-זמן לקדם את העסק, לסיים פרויקטים שלא סיימתם ובעיקר להתפתח. הנה מאמר נחמד שיעזור לכם להתקדם בצל הקורונה: https://www.csk.co.il/post/%D7%9C%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%93%D7%9D-%D7%91%D7%A6%D7%9C-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94 ☁ אגב, אם אתם בעלי עסק יש המון הטבות לקורונה בכל מיני תחומים, מעוף לעסקים למשל ריכזו עבורנו לא מעט הטבות. ☁ ואם כבר לקדם את העסק, הנה קובץ שיעזור לכם גם עם זה, הוא כלל קישורים לאתרים שיעזרו לכם בדיוק עכשיו עם ניהול העסק. תודה לנאור מקהילת התוכניסטים, אם אתם לא מכירים את הקבוצה הזו - ממליצה לכם להצטרף! ☁ ההיסטוריה שלנו חשובה לא פחות מהעתיד שלנו, ולכן נגיד מזל טוב לאיש האשכולות האיטלקי, האחד והיחיד לאונרדו דה וינצ'י שנולד ב-15 באפריל 1452 וחוגג יום הולדת 568 שנים. אתם בטח מכירים אותו מהציור הכי מפורסם בעולם - 'מונה ליזה' שנמצאת במוזיאון הלובר בצרפת או מהציור המפורסם "הסעודה האחרונה", אבל לאונרדו דה וינצ'י היה הרבה יותר מצייר, הוא היה גם פסל, מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, אנטומיסט ואדריכל. איש אשכולות אמיתי. הוא חי באיטליה בתקופת הרנסנס (הלידה מחדש של האומנות). שם המשפחה שלו היה שונה ממה שאנחנו מכירים היום, שמו המלא היה "לאונרדו די סר פיירו דה וינצ'י" שזה אומר "לאונרדו של אדון פיירו מהעיר וינצ'י". הוא למד פיזיקה, כימיה, אופטיקה, אסטרונומיה, זואולוגיה, מכניקה, בליסטיקה, אווירונאוטיקה ועוד, חקר כנפיים של חרקים וציפורים כדי ללמוד איך הם עפים וניתח גופות מבתי החולים שמשפחותיהם לא דרשו את גופתם כדי להבין את נראה גוף האדם מבפנים. לא כולם הסכימו עם שיטות המחקר שלו אבל ההמצאות שלו עזרו ופתחו את הטכנולוגיה המון. מוזמנים לקרוא עליו עוד קצת כאן!

שלושה דברים אחרונים לפני שנסיים, כאן אתם צריכים לעזור לנו:

☁  חשבנו על עוד כמה רעיונות מעניינים לניוזלטר שלנו: מעצב החודש - כל חודש מעצב גרפי אחר שיקבל חשיפה, לפי ההמלצות שלכם ומקבל סיקור עם שאלון נחמד.

מאמר אורח, שאחד מכם יכתוב ויפורסם בניוזלטר שלנו (עם רקדיט וקישור לאתר שלכם כמובן), תחלקו איתנו את הטיפים שלכם!

אתגרי ציור / אתגרי עיצוב שיזכה את הזוכה בתואר "עיצוביסט על חלל". זה אומנם לא פרס פיזי (בינתיים) אבל זה יגיע עם פרסום הזוכה בדף העיצוביסטים!


מה דעתכם? נשמע לכם מעניין או מיותר?

☁  אנחנו שמחים לבשר שנפתחה ההרשמה לקורס עיצוב גרפי פלוס (קורס אונליין הכולל תעודה של משרד העבודה, מוזמנים לראות כאן את הסילבוס).

בתאריך 14.05.2020 יתקיים ערב מבוא  לכבוד פתיחת ההרשמה.

הנרשמים בערב המבוא יהנו מ-1000 ש"ח הנחה!

אם תרצו להצטרף לערב המבוא - עדכנו אותנו במייל חוזר (ז'תומרת תכתבו "אני רוצה להצטרף לערב המבוא" או משהו, העיקר שנבין אחד את השני).

☁  אם נהניתם מהניוזלטר שלנו נשמח לשמוע מה אהבתם ומה לא, כדי לשפר את הניוזלטר הבא.

אם יש דברים ספציפיים שתרצו לשמוע עליהם, דברים שתרצו שנעשה עליהם ביקורות או כל דבר אחר - כתבו לנו, כדי שזה יהיה הניוזלטר הכי שווה שתקבלו EVER!!

מוזמנים להצטרף לקהילה שלנו בפייסבוק - העיצוביסטים, נשמח לראות אתכם שם!

מחכה לשמוע מכם, קורלי

"חדשות העיצוביסט" מבית מכללת סטודיו קורלי



פסססט... אם עדיין לא הצטרפת לניוזלטר - זה הקישור להרשמה!


אגב, אם החלטתם שלא מתאים לכם לקבל את הניוזלטר הזה יותר -  No hard feelings - רק תכתבו "לא בא לי יותר, הסירו אותי"  ומיד נוציא אותך מהרשימה שלנו, ככה, בלי שום סצנות, מבטיחים :)

46 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page